Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Oda

with 52 comments

Mama. Mamica. Mama mea. O fiinta sfanta, un om care nu cunoaste durerea, oboseala si nici tristetea… Gingasia ii e sora, candoarea ii e copil… Haide, ce Dumnezeu, chiar credeati?

M-a gasit cacat de tot. La propriu. De la pastiluta. Dara asta era neimportant fata de vestile ce se ingramadeau in traista ei. A zis dintr-o suflare: sper ca esti curat la cuc si la cur ca azi avem vizita de lucru. In plus, am vorbit si cu anestezistul, totul este rezolvat. Hai, gata! Nu mai vorbi atat, da pantalonii jos! Io nu zisesem nici pis! Ea, de neoprit:

– Am vorbit cu asistenta sefa, vine ea sa te pregateasca! Da stii ce te rog? Sa nu te misti prea mult ca tu ai cucul mic si aia e cam chioara. Daca isi uita ochelarii, o sa spuna: ete un zgarci! Si hop, cu briceagul. Si tu pe unde mai faci, mama, pipi?

– Da tu de unde stii de cucul meu? Sau m-ai pandit de curand si ai tras cu ochiul?

– Am tras pe dracu cu ochiul. Tu esti copilul meu, cum sa nu stiu ce cuc ai, doar ieri de infasam!

– Aha, si nu s-a schimbat nimic? zic

– Nu!

A venit monstra, m-a barbierit in dusmanie, m-a dezbracat, am scapat neciopartit si am plecat spre sala de operatie. Ce stiu sigur e ca ar fi vrut sa ma duca perpedes pana acolo si cred ca si dat cu miere si imbracat in pene. Pana la urma, m-am dat cu targa, ca aveam pile. Din sala, imi amintesc doar masca de pe figura. Atat. Cand incercam sa ma trezesc insa… nu vedeam nimic. Erau doar fractiuni de secunda, alea in care reveneam la realitate. Si ma trezeam doar cand ma sufocam. Sau ma plesnea ceva peste nas. Si ma sufocam pentru ca aveam o masca de oxigen. La capul meu, veghea ea! Doar mama! Care se plictisea. Asa ca se juca tragandu-mi masca de pe nas si gura. Mereu i-a placut elasticul. Si-i dadea drumu’ numa cand incepeam sa horcai… Mama

Dupa ce m-a trezit, a zis e ca o sa-mi fie mult mai bine daca mergem in salon. Pe jos!!! E drept ca mi-a prins tare bine plimbarea: 10 metri in juma de ora nu-s de colea. A fost de ajuns cat sa dorm ca un prunc. M-am trezit, imi venea pipi. Mersesem eu atat de mult pe jos, puteam sa ma dau jos din pat, sa merg la baie. Ce dracu, eram barbat! Am dat stangul jos din pat. Senzatia era de prin 1964, simteam ca am crapat. Trag aer in piept, imi adun puterile, il ridic pe dreptul si dau sa cobor. Am cazut in cap, cu fata in jos. Pe dreptul nu era chip sa-l misc. Si nici corpul. Era clar, imi era rau! Am stat asa, vreo 10 minute sperand intr-o minune. Incercam sa ma uit cumva, sub mine! Sa vad daca nu m-am varsat. Iar minunea a venit, ce e drept cu intarziere. Era ea, mama. Statea in usa, ma privea si radea… ca o mama. Imi sopteste suav:

– Ce-i cu tine, sburlica? Vroiai sa pleci?

– Mi-e rau, nu ma pot misca.

– Nu ti-e mama rau, stai linistit. Dormeai si ma plictiseam. Asa ca m-am jucat putin, ti-am legat degetul mare, de pat. Uite, cu tifonul asta!

– Pai si crezi ca ai putea sa ma repari, ca ma pipi pe mine?!?

– Pai ce rost ar avea, mama, sa ma chinui eu cu tine! Stai nitel, ca vine doctorul incoace, la vizita.

Si a venit si doctorul. Cu o liota de studente si cu monstra care se tavalea. Privelistea cred ca era mirifica: un proaspat operat, cu-curu-n sus, mufat la perfeuzie si legat de pat. Ca si cum nu ar fi fost de ajuns, a aparut si sor’mea cu niscaiva prietene. Odata cu ea, a aparut si fata mea de atunci. Si ea insotita de niste prietene. Singurii barbati erau doi: eu dar nu paream chiar barbat intins pe jos, si doctorul. Care se sufoca, nu putea zice nimic. Radea intr-una. In toata isteria aia generala, tot mama a fost cea care m-a salvat, intreband soptit, cat s-o auda toata lumea:

– Domn’ doctor, cata vreme are interzis la cele sfinte?

– Depinde care din fetele astea e prietena lui!

– Ea, ea! arata mama delicat cu degetul spre saraca fata!

– Aaaaaa, in cazul asta, are interzis o luna. Ca e prea frumoasa pentru el si asa are timp sa-si gaseasca pe altul

Mama s-a bucurat! Nu cred ca o placea prea tare…

Written by Teiucul

Ianuarie 29, 2009 la 01:08

Publicat în Insemnari Ironice

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mie mi-a comis-o maica-mea intr-o perioada zbuciumata a vietii : ii zice baiatului de atunci – te superi daca-ti spun ‘baietzel’ ca nu mai pot sa retin si alte nume

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 01:12

  2. :))))))))))))))))))))))) Nu mai pot de ras..am trezit si cainii..cred ca au sunat vecinii deja la politie ssa vina sa vada cine m-a atacat 😆

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 01:16

  3. 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 01:17

  4. Iti dai seama ca in mintea mea toate astea se amplifica daca mi te imaginez la cum arati tu acum si in ipostaza descrisa mai sus :))))))))))))))))

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 01:19

  5. Ceva mai bine ca acu’ .

    Anestisia

    Ianuarie 29, 2009 at 01:24

  6. 😆 😆 😆
    te-ai operat si de amigdale?

    Asterix

    Ianuarie 29, 2009 at 08:10

  7. 😛
    Care deget ti-a legat de pat? Ah! Äla mare.
    Incerc sa descopär cu ce-o inspiraräti pe Nasa dar, sa treaca uichendu’ si ne zice ea.
    ‘mneata!

    Lavy

    Ianuarie 29, 2009 at 08:20

  8. 😆 😆 😆 😆
    Au inceput sa se uite colegele stramb la mine. Dupa cateva minute au inceput sa se uite cu ingrijorare, daca nu cumva fac o criza.

    Pe de alta parte putea fi si mai rau sa ramai singur cu monstra, legat de pat. 😆

    KingSnake

    Ianuarie 29, 2009 at 09:53

  9. Nasaaaaaaaaa, ti-am zis eu ca ma fost mai cuminte? Nu m-ai crezut!

    Teiucule, mai ai aventuri de-astea la spital? O sa ma ingras de-atata ras. 😆

    Ada

    Ianuarie 29, 2009 at 10:28

  10. am*

    Ada

    Ianuarie 29, 2009 at 10:28

  11. =)))))))

    vulpele

    Ianuarie 29, 2009 at 11:09

  12. Neata! Eu nu pot spune cam cum radeam aseara cand scriam – retraiam toate scenele 😀

    Ada, pai tu crezi ca s-a terminat aventura acolo, intins pe podea? Neah 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 11:16

  13. Sa taiesti, vulpele! Elocvent ce ai scris, asa m-am simtit si io, tavalit 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 11:31

  14. pai tavaliti suntem toti – tu pe jos din cauza tradarii, noi tot pe jos de la atata ras.

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 11:33

  15. Pisico, eu ii multumesc celui de sus ca nu m-am simtit si tavalit si pangarit 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 11:43

  16. @pisica teiucul si repklica ta…m-au facut sa rad cu lacrimi….. auzi..baietel…:))))

    monoloage

    Ianuarie 29, 2009 at 11:54

  17. Ce Creanga…ce „Amintiri din copilarie”…uite acilea amintiri…esti de belea,teiucule! 😀

    Monique

    Ianuarie 29, 2009 at 12:08

  18. Neata, Monique! Asa ma alinta si monstra: unde e beleaua aia de sburlea 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 12:11

  19. ce sa fac, mai, monoloagule, daca nu o duce memoria? doar nu era sa le zica ‘domnu’ cum fac eu cu ‘amicii’ ei :))))

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 12:14

  20. @pisica daca erau multi motani care zgariau la usa…cum sa retina atunci?…:P

    monoloage

    Ianuarie 29, 2009 at 12:16

  21. @pisica next time sa folosesti pastle de Nonovulin :))

    monoloage

    Ianuarie 29, 2009 at 12:19

  22. monoloage – zgariau multi motani tampiti de-aia nici nu apuca mama sa-si dea seama ce se intampla ca dispareau din peisaj.

    acum s-au mai linistit treburile. n-am fost atenta cum ii spune :)))

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 12:31

  23. Dupa ce ca se mira lumea la birou ca rad ca tuta in fata monitorului, acu’ se mai mira si mama acasa. I-am citit si ei cate ceva seara si s-a lamurit. 😆

    Ada

    Ianuarie 29, 2009 at 12:39

  24. Deci azi a ras tot upc-ul…din nou 😆 si mi s-a zis ca nu-s sanatoasa ca am prieteni de astia…mai „normali” decat mine 😀

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 12:43

  25. ‘neata ! Abia astept continuarea; colegii s-au obisnuit ca rad singura la monitor, asa ca go for it! 😀

    Joaninha

    Ianuarie 29, 2009 at 12:56

  26. @ermi: si ce, nu-ti place de noi? ca noua ne place de tine! 🙂
    @ jo: si eu astept continuarea si ma apuca rasul numai cand ma gandesc… oare cate episoade mai urmeaza! 🙂

    Ada

    Ianuarie 29, 2009 at 13:01

  27. @Ada: io va iubesc pe toti toti toti 🙂 Bine…recunosc ca pe unii mai mult decat pe altii…Si deja au inceput sa se obisnuiasca chiar si abonatii sa ma vada razand singura in fata monitorului 😛

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 13:03

  28. Si deci nu te-ai mai dus la biserica vreme de o luna, ha ? 😆
    Saracele enoriase …

    KingSnake

    Ianuarie 29, 2009 at 13:07

  29. asta nu e sanatos!

    spyyder

    Ianuarie 29, 2009 at 13:24

  30. Dodo, crezi? 😛 😆

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 13:25

  31. eu mai am ce sa cred… stiu sigur!

    spyyder

    Ianuarie 29, 2009 at 13:26

  32. De cand asteptam sa ne confirme cineva 😆

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 13:33

  33. Unele lucruri sunt evidente si fara confirmare 🙂

    Ada

    Ianuarie 29, 2009 at 13:53

  34. Si totusi…nu-mi place sa cred ceva despre cineva fara sa fiu sigura 😛 Oricum, sburlitu’ e cu capu’ in sensul cel mai bun al expresiei 🙂

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 14:06

  35. esti de coma!!!!
    unde-ai stat ascuns pana acum 😛
    asta era chestia serioasa care o pitroceai ???

    aA

    Ianuarie 29, 2009 at 14:39

  36. Ati plecat toti la spital sa-l vizitati pe sburlit? Sa stiti ca el a crescut intre timp si a iesit din spital 😉

    Erminusha

    Ianuarie 29, 2009 at 15:15

  37. mai e la spital???

    spyyder

    Ianuarie 29, 2009 at 16:52

  38. 😆 😆 😆

    Mama ta si mama mea ar trebui sa se intalneasca, una mai candida si gingasa decat cealalta. 🙂

    P.S. Avui examen azi si cand sa ies din sala zice domnu’ rector sa ma semnez p-o lista. M-am semnat fix sub Sburlea Dragos. 🙂 Nu intelegea omu de ce am iesit din sala razand pe infundate.

    honey

    Ianuarie 29, 2009 at 18:48

  39. Honey, o rezolvam! Facem noi cumva sa se vada, daca nu s-or cunoaste deja :))))))))))

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 18:49

  40. Ehe…treaba grea, a mea mamuca pe langa gingasa si suava mai e si al naibii de comoda.

    honey

    Ianuarie 29, 2009 at 18:51

  41. @honey m-aoi avea ca fratii cu sburlea…da…asa…nu am mai auzit..:))…nu aveam loc…si ne-o fi trecut impreuna….desi..sburlea are carnet…eu..am ramas cu cel de student…plin de amintiri…

    monoloage

    Ianuarie 29, 2009 at 18:53

  42. Heheheeeeeee

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 18:53

  43. de unde ai aparut?

    spyyder

    Ianuarie 29, 2009 at 19:11

  44. taci… tu ala cu carnet de pioner

    spyyder

    Ianuarie 29, 2009 at 19:12

  45. Din telefon, de pe culoarele pe unde astept 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 19:15

  46. sburlea, honey (daca pot sa te alint asa :))) tre sa organizam claca mamelor acu!

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 19:17

  47. aaaa, sburlea…ai copiat modelul cu telefonul de la cinevaaaaa :))))

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 19:18

  48. Mda, de la CFZ crez 😀 Facem si claca mamelor, mama aduce baietii, fo’ 600 de mega 😀

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 19:22

  49. maica-mea aduce muzica (jaga jaga included) :))

    pisica turbata

    Ianuarie 29, 2009 at 19:24

  50. Asterix, am avut asa o zi clismatica azi, incat abia acum ti-am vazut comentrariul, cu adevarat 😀 Amigdalele sint la locul lor, nu prea a mai avut nimeni curaj sa ma duca la spital

    Dar mi-am scos polipii. Heheheeeeeeee

    teiucul

    Ianuarie 29, 2009 at 20:39

  51. De scos vad ca tot iti scoti. Cu „de pus” n-ai nimic in tolba?

    Asterix

    Ianuarie 29, 2009 at 23:12

  52. are de toate ,din unele prea mult…deci doar scoate 🙂

    aA

    Ianuarie 29, 2009 at 23:54


Lasă un răspuns

