Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Pliznotu’ Sedinta

with 42 comments

– Pai, de ce nu ai iesit pe poarta asta din fata intrarii?

– Care poarta ma, esti beat?

A adormit sub o boxa imensa. Eu nu am dormit in noaptea aia!

… Si nu am dormit, pentru ca sufocat de ras, m-am intors in carciuma si am inceput sa beau. Si am baut de parca aveam draci in mine si vroiam sa recuperez intarzierea. Iar cum sticlismul s-a petrecut fix langa o soba, nu peste mult timp, mi s-a inodat si mie limba, mi s-a incetosat privirea, vigoarea mi-a parasit trupul insa mi se deschisese pohta. De baut, evident. Asa ca am continuat pana aprope de zorii zilei cand, dupa o extrem de scurta sedinta, s-a decis plecarea la striptis. Cum nu erau foarte multe optiuni – oras mic, locuitori putini, traseu facut pe jos – am ales si foarte repede unde sa mergem: la un locas de cult cu nume de pozitie.

Cand am intrat, ne-a luat somnul instant. Era o atmosfera de academie – muzica data in surdina, bibliotecarele intinse pe divane leneveau lasciv, sorbind englezeste din niste cesti de ceai… Banuiesc eu ca a fost un oarecare soc atunci cand, la 3 jumate dimineata, au intrat fo’ 30 de oameni cu-corturile intinse de la vinul rosu, cu versuri in cantec si cu vreo 4 femei gonflabile dupa ei. La inceput, domnitele erau mega extaziate de asa gheseft. S-au pus pe dantuit, ni se asezau in brate, ascultau calme povestile corporatiste despre cat de greu e businessu’ ba chiar empatizau cu vizitatorii, discutand cu ei prin intermediul onomatopeelor. Oricum nu intelegea nimeni mai mult. Si nici mintea putina ce se zvarcolea intens in firavele capete, nu le ajuta prea mult. Ma rog! Dupa juma’ de ora insa, incepusera sa aprecieze atat de mult hainele pe care le aveau la urcarea pe scena, incat nu le prea mai scoteau. Simtisera si astea primejdia iminenta. Cum mi se daduse de inteles ca ar fi bine sa prind rasaritul din sala de sedinte, am plecat. Doar eram pliznot.

Am juns, iar, la hotel, m-am ferchezuit, m-am spalat pe dinti cu niscaiva gel de par, m-am facut mumos si am intrat in sala. Cu mintea limpede si privirea clara, am decis ca ecranul prezent nu va satisface nevoile auditorului ce uma sa vina curand – proiectia se vedea nesatifacator. Si pentru ca invatasem sa fiu proactiv si sa ma self manage, am mers in camera, am smuls cearsaful de pe pat (era neatins oricum, nu apucasem sa dorm) si l-am intins pe perete, lipit cu o banda dublu-adevziva. Eram multumit de rezultat desi arata ca naiba. Aveam a trece aceasta actiune la discutia despre performanta. Inceputul sedintei m-a gasit in fata laptop-ului, dormind pe scaun. Am uitat sa precizez ca, in asemenea ocazii, pliznotii joaca un rol critic, ei fiind click manageri.

A inceput sedinta cu intarziere de 15′, cu injuraturi, cu oameni imbracati oarecum anapoda si mirosind a distilerie. Ce mai, te simteai ca-n crama boierului Urlateanu. Am prestat frumos, ma intelegeam cu aia de prezentau ca-cucu-n gura, de vazut nu prea bateam la ecran, mai mult intuiam. Treaba buna era ca ma ajuta si starea lor iar greselile se stracurau neobservate. Ba chiar am primit si laude. Dupa pauza insa, a inceput panica. Un tiuit prelung si ascutit ne-a spart pe toti – se instaurase microfonia. Odata cu microfonia, a deschis usa salii si isteria – aoleu, sintem ascultati, e cineva de la concurenta in sala, vor sa afle detalii despre lansare. Inchideti usile, nu paraseste nimeni sala! Pliznotu de mine era cocotat pe un scaun asezat pe birou si zgarma intr-o lustra. Alti pliznoti stateau capra, mergand ca bebelusii si incercand sa dibuie microfoanele nenorocite. Dupa o ora, ne-am linistit! Nu gasisem nimic, puteam continua!

Prezentatorul a tras aer in piept, eu mi-am trosnit degetele si am reluat sedinta. La al doilea slide, au urlat iarasi boxele. Era clar, eram spionati. In mijlocul furtunii, a nervilor si a oamenilor ce se trezisera de acum, se aude vocea sufocata a colegului din Vama Surda – cel cu proteza auditiva de ultima generatie:

– Eu, eu sint!

– Care eu? Ce esti tu?

– Eu tiui, eu sint spionul!

– ??????????

– Din cauza caldurii din sala, imi transpira proteza si trebuie sa o scot pentru a o mai sterge, din cand in cand. Si locuiesc langa boxa asta mare. Eu fac microfonia, acum am realizat.

Aceasta ultima replica, a fost rostita pret de 5 minute, nu putea vorbi coerent! Se sufoca de ras.

Written by Teiucul

Ianuarie 25, 2009 la 11:36

Publicat în Insemnari Ironice

42 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acolo sa-i ramana locul lui nea Proteza, langa boxa. Sa anunte inceperea, pauza, si finalul prezentarii. Din cand in cand sa mai dea cate un fluierici pentru trezirea auditoriului.

    Asterix

    Ianuarie 25, 2009 at 11:48

  2. :O Avem sedinta? Pe mine de ce nu m-ati anuntat? 😛

    Erminusha

    Ianuarie 25, 2009 at 11:49

  3. Ce face tehnologia asta din om….. sau omu’ din tehnologie :-„

    Athe

    Ianuarie 25, 2009 at 11:53

  4. Hai cu neata! Nea’ proteza se va intoarce, caci lui i se spunea si gongul 😀

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 11:53

  5. Uite avantajele drink-building-ului, ai ce povesti! 😆
    Presimt ca mai urmeaza aventuri cu aparatul auditiv! 🙂

    Ada

    Ianuarie 25, 2009 at 11:54

  6. Bine ca stau 1000 de ani sa scriu comm si paf! aflu ca repet dupa autor 😦

    Ada

    Ianuarie 25, 2009 at 11:55

  7. Noi aveam sedinte din astea la Scolile de Vara, pe care noi le foloseam doar ca sa ajungem la mare si sa traim pe banii statului pe acolo vreo 10 zile 😛
    Si ne rugau lectorii: Maine vine domnu X, de la sediu, puteti sa veniti si voi dimineata la prezentare?Conteaza foarte mult..
    Si de duceam..rupti de…somn 😀 si dormeam pe scaune, in timp de domnu X era mandru de prezenta numeroasa 😛

    Erminusha

    Ianuarie 25, 2009 at 11:58

  8. hai neata buna!

    aA

    Ianuarie 25, 2009 at 11:58

  9. Ada, pentu tine, sint in stare sa-mi sterg propriile vorbe 😉 Deci, nu-ti face griji 😛

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 11:58

  10. Neata, aA!

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 11:59

  11. Carmen, esti undercover? 😀 Bine ca ai venit 🙂

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:00

  12. Is cu ochiu’ pe voi. Incet incet va gasesc pe toti 😛

    Athe

    Ianuarie 25, 2009 at 12:01

  13. ‘neata finule! noroc ca ma iubesc astia mai fini(de cununie) si ma anunta de sedinta, ca tu mergi pe burta. >:P

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:02

  14. Si nu, nu-i corect emoticonul, trebuia sa scoata limba, dar incruntat.

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:02

  15. Vezi cum tin eu la tine,nasha… 😀 Altfel te trecea fin’tu asta de botez absenta 😛

    Erminusha

    Ianuarie 25, 2009 at 12:02

  16. Nasa, io scriu in somn! Iarta-ma! In juma de ora, ajungeam si la messenger, haifaiv sau ce-o mai fi, sa te anunt 😀 Asa ca nu da la fata

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:03

  17. Pai, vad ca ma iubeste rau, finu asta. 😈

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:04

  18. Nu finule, io nu dau la fata, io dau la …cap. 😆

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:05

  19. Nasica, te-ai molipsit de ieri? Cum scrii tu? 😀

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:07

  20. Am uitat sa adaug: pupa-te-as pe unghiute 🙂

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:11

  21. Finule, ieri am avut mai multe episoade de „molipseala”, deci fii mai explicit. 😛

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:11

  22. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-0 pentru tine :((((

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:12

  23. si nu, nu-s unghiile de vina, din pacate.

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:13

  24. Gata, s-a rezolvat 😉

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:14

  25. Te iubesteeeeeeeeeeeeeeeee nasa. :*

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:15

  26. Mitu

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:17

  27. =))))))))))))))) pe tata il cheama Dumitru, dar ma’sa il striga „Mitu”. Cum de ai aflat? :)))))))

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 12:19

  28. Am un glob =)))

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:25

  29. Sau, am scris in limbaj modern, mee to 😀

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 12:37

  30. teiucule trebuia sa scrii me2 😛

    Erminusha

    Ianuarie 25, 2009 at 13:44

  31. 😀

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 13:46

  32. Finule, indirect m-ai facut blonda, dar intelesesem ca nu vrei sa-ti arati varsta si cauti sa fii mai la moda. 😛
    eh…

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 14:07

  33. =)))))))))))))))))))))))))))))))))
    atat, mai mult nu pot =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    pe cand episodul 3?

    honey

    Ianuarie 25, 2009 at 14:17

  34. Nasa, nici vorba! Stiu ca esti bruneta pana in maduva oaselor 😉

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 14:48

  35. Soon, honey, soon! Se va numi – Soferul 😀

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 14:48

  36. Deci vei fi rolul principal ? 😛

    Anestisia

    Ianuarie 25, 2009 at 14:51

  37. Oooooo da! 😀 Si inca ditamai rolul :))))))))))

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 14:52

  38. Click Manager 😆
    Cu litere mari, te rog frumos ! Pentru ca un click negestionat cum trebuie poate strica frumusete de prezentare. 😈

    KingSnake

    Ianuarie 25, 2009 at 16:52

  39. Serpent, ca un bun ex-asemenea manager ce sint, subscriu! Cu-caps lock sa fie: CLICK MANAGER :))))))))

    teiucul

    Ianuarie 25, 2009 at 17:16

  40. Buna seara !
    Surd sa fii, umor involuntar sa ai! 😆
    Si bunicul meu a avut o asemenea proteza auditiva si cand incepea sa piuie ne baga pe toti in agitatie … care ajunge primul la ea sa o inchida.

    Joaninha

    Ianuarie 25, 2009 at 17:49

  41. asadar, din septembrie anu’ trecut, pe aici stai ascuns, a? 🙂
    mhm

    nenea

    Ianuarie 26, 2009 at 13:05

  42. 🙂 Sa traiesti, nene! Si multam de vizita!

    teiucul

    Ianuarie 26, 2009 at 15:04


Lasă un răspuns

