Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Pliznotu’ Sosirea

with 43 comments

– Tovarase Nicolae Ceausescu, intreaba reporterul de la Scanteia, cum a fost vizita in Africa de Sud?

– Tovarase, a fost superb! Am vanat!

– Ce, tovarase Ceausescu?

– Pliznoti!

– Puteti detalia? Ce sint pliznotii, cum arata?

– De aratat, arata ca oamenii. Numai ca sint negri! Iar atunci cand ii tinteam, alergau in zig zag si tipau: pliznot, pliznot…

Bancul asta, l-am spus la o iesire la bowling. De atunci, pulimea corporatista si-a schimbat numele in pliznoti. Adica execu’ era pliznot, spre exemplu. Io eram pliznot. Biban, pufarin, carne de tun. Adica eram exec’. Reteta era relativ simpla: ma trezeam primul, adormeam ultimul. Oriunde, oricand. Asa si acu, eram pe undeva prin centrul tarii. Am ajuns la hotel, fix cand ailalti luau cina. Am intrat in sala de conferinte si am inceput sa lucrez, sa fac probe de video-proiector, de sunet, etc. Am ajuns la petrecerea aproape burlaceasca, fix cand cei 200 de oameni erau deja bauti. Inca nu beti, doar bauti. Am socializat, am ras, am mai turnat in pahare, ce mai! O nebunie! M-am distrat ca nebunu’. Zburau femeile care incotro’, le pipaiau oamenii, radeau. Dar erau gonflabile, colegele simtisera primejdia si se retrasesera. Cum a doua zi, trebuia sa ma trezesc primul, sa fiu in sala, am baut apa pana am ruginit. Dupa vreo 2 ore, am plecat la hotel, decis sa dorm.

Am ajuns, am mers la receptionera si am rugat-o asa:

– Sinteti, va rog, amabila, sa ma sunati cand ajung in camere, domnii x si y? Am un mesaj urgent de transmis, pentru sedinta de maine!

– Sigur ca da, domnule sburlea! Somn usor, va sun eu cand apar colegii!

Dupa vreo ora, timp in care eram deja la camasa de noapte si cu scufia frumos indesata pe cap, imi suna telefonul de pe noptiera:

– Buna seara! Dl sburlea?

– Buna seara, eu sint!

– Stiti, nu stiu cum sa va spun exact dar as avea o mare rugaminte…

– S-a intamplat ceva?

– Nu chiar, dar ar fi bine sa coborati dvs., sa va recunoasteti colegii, eu nu stiu cine sint!

– Bine, dar nu inteleg care e problema!

– Stiti, colegii care reusesc sa ajunga la receptie si nu  fac o pauza pe canapele, au doua probleme: fie nu-si amintesc la ce camera stau, fie nu-si amintesc exact cum se numesc!

Intelesesem! Se sparsese o parte din gasca si se regrupau pentru pregatirea sedintei. Cand am ajuns in hol, o stranie stare de furie m-a cuprins instantaneu: eram singurul treaz!!! Din cei 50 care dadusera iama in hotel. Mestecandu-mi amarul, m-am urcat in masina si am plecat spre locul originar al dezmatului. Era musai sa dau de cei doi, cu ei aveam sa prezint, mai erau niste detalii de discutat. Fratii, erau pe mese! S-au bucurat de revedere, am inceput sa glumim, am inceput si eu sa beau. Tot apa.

De fum, de zgomot, de harmalaie, am decis sa ies doua minute afara, sa trag in piept niste aer curat. Cum ieseai din stana, cerul instelat putea fi atins cu mana, aerul rece intarea pielea, in fata ochilor: o poarta cat toate zilele. Cat sa intre doua autocare, pe lat. In rest, gard de lemn, inalt de fo’ doi metri. Cum stateam eu ca la Hamangia, aud niste icnete cumplite, insotite de un latrat gros si destul de fioros. Zic: ce naiba, ca n-am baut nimic, trebuie ca mi se pare! Da’ de unde! Icnetele se acutizau. Veneau fix din dreptul portii aleia mari. Numai ca nu intra nimeni pe poarta ci incerca sa se catere pe gard! Primul a aparut piciorul drept. Plin de noroi, pana la genunchi. Apoi, mana stanga, urmata rapid de cea dreapta. Apoi barbia sprijinita in gard. Apoi trupul tras de barbie. Apoi el, era unul din cei doi. Zic sufocat de ras:

– Ce faci omule, cocotat pe gard?

– Fac pe dracu, nu fac nimic! Incerc sa ma intorc! Nu vezi ce inalt de cacatu asta de gard?

– Pai unde ai fost?

– Sa ma pis! Iar cand am sarit gardul, am cazut si peste un caine care cred ca m-a muscat de cur

– Pai, de ce nu ai iesit pe poarta asta din fata intrarii?

– Care poarta ma, esti beat?

A adormit sub o boxa imensa. Eu nu am dormit in noaptea aia!

Written by Teiucul

Ianuarie 24, 2009 la 01:01

Publicat în Insemnari Ironice

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 😆 Hai neatza 😛
    Care poarta??? Ca omu’ se astepta sa-i zici de o portita, pe care sa o nimereasca el intamplator….Dar ceva atat de mare si gol (vorbesc de poarta,clar? 😛 ) nu avea cum sa-i sara in ochi la…acea ora 😀 😛

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 02:45

  2. Buna dimi!
    Colegu e genial 😆 cat misto s-a facut de el dupa bairam? :))))
    Partea buna e ca macar n-a trebuit sa-i cari pana la hotel, eu am umeri foarte dezvoltati de la carat frate sau verisori, macar acum am permis si pot sa-i car cu masina 🙂

    honey

    Ianuarie 24, 2009 at 04:15

  3. ‘mneata!
    Päi zi-ne, l-a muscat sau nu de cur?
    Cu voi, aici si la Dono, cre’cä tre’ sä iau „concediu de bloguialä” . Se deschid naibilui cusäturile, de-atäta räs, devin gäurici si-mi derutez omu’. 😛

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 07:25

  4. Nu ti-a fost rau a doua zi dupa atata apa bauta?
    Niciodata nu mi-a placut de spargatorii astia de gasca.
    Cum poti face o prezentare cu succes, care sa fie inteleasa si de auditoriu, daca nu esti pe aceeasi frecventa cu el?
    Inca esti tanar, mai ai de invatat 😀

    Asterix

    Ianuarie 24, 2009 at 07:59

  5. Dar inveti repede, vad. Ai reglat si ceasul.

    Asterix

    Ianuarie 24, 2009 at 08:00

  6. Pai de ce te-ai mai chinuit? Orice ai fi zis puteai spune ca a fost agreat cu personajele.

    Parca mai tineau ei minte cu cine au vorbit si ce…

    Rhiannon

    Ianuarie 24, 2009 at 09:29

  7. Matinalilor 😀 Neata! Trebuie facute niste precizari: inca nu bausem nimic, subliniez cuvantul inca. Aceasta povestire e doar un episod. Heheheeeeeeee

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 10:53

  8. In cazul asta eu astept episodul 1 😀

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 11:12

  9. Stiti ca eu inca dorm pe mine, da? 😀 Si stisi ca eu astept de fapt episodul 2, da? 😛

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 11:13

  10. 😀

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 11:19

  11. 😉 TEST: la mine-i 10:57
    (cä-mi dädu Asterix hideia)

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 11:57

  12. Pai Lavy, e normal asa. Ca tu nu esti pe plaiurile mioritice 😀

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 12:03

  13. ‘nnnneeeaaata.
    Vi s-a mai intamplat sa dormiti cu ochii deschisi si sa radeti ca prostu’ ? Mie da, acum. 😀

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:34

  14. Eh! io-ncercai.
    Stii ce-mi (mai) place aci la tine-n cäsutä?
    Cä zämbäricii ästia 😛 🙂 😉 aratä asaaa, ca niste bänuti-monede aurii.
    Dar voi stiti cä eu -oricum- mor de dragu’ lor.
    Si sunt constientä cä prea mult galben stricä!
    Parol.

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 12:35

  15. Dar am reusit sa gasesc emoticonul care ma reprezinta acum. tot e bine…

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:35

  16. ‘mneata! 🙂
    Incä nu. 😉

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 12:36

  17. Lavy, ‘neata, se vede ca te-ai facut bine. Ma bucur. :-O

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:37

  18. Anestisia, fizicaliceste sunt aproape OK. 😉

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 12:40

  19. Lavy, alea erau continuarea la primul meu comment. Da? Unde aveam si emoticon. da? 🙂

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:40

  20. …dacä zici tu… 😛

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 12:43

  21. Neata nasa 😀 Ma bucur ca te-ai trezit razand 😀

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 12:44

  22. Finule, hai ca incep sa ma trezesc si vad la ce ora a postat ermi primul comment, deci tu n-ai avut somn. Te roooogggg spune-mi ca te-au ajuns „blestemele” mele si d-aia. 😆

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:45

  23. Lavy, te rog sa nu ma bagi in seama, sunt prea turmentata pentru a fi inteleasa usor, dar sper sa-mi trreaca si sa scriu mai „verdana” ca sa fiu inteleasa. Te pup! 😉

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:47

  24. Heheheeeeeeeeeee Nasica, am mai spus ca nu-s blesteme, e doar adevaru’ care ne sburleste paru’ :)))))

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 12:47

  25. Deci, nu degeaba am folosit ghilimele.E de bine, incep sa ma trezesc. 😛

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 12:52

  26. Ba te bag in seamä, cum sa nu te bag in seama!
    Si te si-nteleg. Si te pup si io. Trezire liiinä.Si pot sa-ti zic si io Nasa.Pooot??? Bitte! Bitte!! Pliiiizzz! 😉
    ( zi si ce tre’sä dau,da?)

    Lavy

    Ianuarie 24, 2009 at 12:56

  27. Lavy, pentru ca esti fina, poti sa-mi spui nasa. Eu sunt nasa la toti finutii. Adica le gasesc tratament. 😛

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 14:11

  28. nashaaaaaa 😛
    nasha noastra a tuturora
    noi pe tine te rugam
    lumineaza-a noastra minte
    lucruri bune sa-nvatam
    😀

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 14:32

  29. Erminusha, da’ ce evlavioasa esti azi 😀

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 14:38

  30. Va pupa nasha pe toti, pe frunte. Stati sa ma trezesc si incepem meditatiile. 😀

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 14:39

  31. teiuculeee…depinde ce „lucruri bune” o sa invatamm 😀

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 14:41

  32. Heheeeeee. De la nasa, NUMAI lucruri bune 😀

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 14:43

  33. hai salutare!
    asta noapte cand imi spicuia ermi din postarea ta…mi-era prea somn…acum am ras de… mda,iar am innebunit vecinii 😆

    aA

    Ianuarie 24, 2009 at 17:18

  34. Ma bucur, aA 😀 Stai sa vezi ce urmeaza 🙂

    teiucul

    Ianuarie 24, 2009 at 19:56

  35. Bati si la mine sa ma anunti, finule- micutule. Nu vreau sa pierd. 😀

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 19:59

  36. Ma duc sa plimb cateii acuma..nu vreau sa pierd inceputul episodului 😀 😛

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 20:04

  37. Saracii catei, se pisa la comanda. 😀

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 20:11

  38. nu-i adevarat…i-am plimbat chiar 10 minute 😛

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 20:25

  39. ooooooooooooo…asta da risc! sa nu mai faci asa ceva! 😆

    Anestisia

    Ianuarie 24, 2009 at 20:26

  40. promit sa fiu cuminte de acum 😆 😛

    Erminusha

    Ianuarie 24, 2009 at 20:30

  41. cand incepe epidosul 2? 😦

    Erminusha

    Ianuarie 25, 2009 at 01:43

  42. conform DEX-ului meu, epidosul este un episod dintr-o poveste a lu’ fratili meu aici de fata, sburlea 😀

    Erminusha

    Ianuarie 25, 2009 at 01:44

  43. si tot am asteptat episodul 2…si george nu mai vine…

    aA

    Ianuarie 25, 2009 at 02:41


Lasă un răspuns

