Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Realitati paralele

with 11 comments

Ce faci? Cu mare mandrie, de obicei din spatele unor rame negre, ochii sclipesc vesel iar raspunsul nu intarzie sa apara: publicitate!
….

Ma trezesc in patul meu pufos. Imi pun papucii si merg la dus. Baia a iesit asa cum am dorit: culorile-s pastelate, prosoapele catifelate, cada albastra ca zapada! Dupa ce imi calc una din camasile preferate, luate din Viena, imi iau costumul din sifonier, ma incalt, imi trag paltonul si insfac geanta si am plecat. In fata blocului, ma asteapta masina – cat de frumoasa e!

Ajung la birou dar nu stau mult, la 12 am o sedinta nationala, la un hotel de 5*. Hmmm Ce moale e mocheta e de aici, cafeaua e mai gustoasa iar scaunul din spatele biroului e de vis. Maine plec in Team Building. Aaaaa, unde o fi agenda cu-coperti din piele? Trebuie neaparat sa notez ca trebuie sa-mi planific vacanta, anul asta merg in Cuba.

Aha, uite-o: era sub cadoul de la firma aia de evenimente. Asa! Diseara trebuie sa dau o fuga pana la mall si sa trec sa iau si ceva de mancare. Daca am noroc, poate ajung si la clinica privata, ma doare o unghie de mor!

Intr-o buna zi, un om izbeste usa de perete. Cu mare putere. E dintr-o alta lume: vine din magazinul de cartier, din metrou, nu merge des la mall, trece saptamanal cu parintii pe la policlinica la care e arondat. Se trezeste dimineata, pare ca-si ia pachetelul de langa bloc iar prima imbucatura la ora 5.30… Are nevoie de mine, are nevoie de publicitate! Vinde biscuiti vrac!

Pot?

Written by Teiucul

Ianuarie 20, 2009 la 15:26

Publicat în Insemnari Elucubrante

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Poti, ca te duce mintea. Nu pe tv, nu pe radio, nici in ziare. Fluturasi la scoala din cartier 🙂

    asterix

    Ianuarie 20, 2009 at 16:22

  2. Hai sa traiesti, Asterix!

    PS – Desi a incercat, cainele a fost imblanzit 😀

    teiucul

    Ianuarie 20, 2009 at 16:34

  3. Unghiile tale sunt private de preferi clinica- ca atare? Intreb si io, nah… 😀

    Anestisia

    Ianuarie 20, 2009 at 17:40

  4. :))) Nasica, sincer am io meciurile mele cu stilistii, nu-mi plac decat privatele simple :)))

    teiucul

    Ianuarie 20, 2009 at 17:46

  5. da da, si nici nu mai dai shpaga nedorita. nu ? :)))

    Anestisia

    Ianuarie 20, 2009 at 18:06

  6. Nasica, aci e de vorbit, cu spaga. In prima lumea, dai ca altfel nu existi. Dai ca ai! Sau ca vrei sa vada lumea ca esti boier si ca vrei sa fii bagat in seama!

    In a doua lume, nu dai, ca n-ai! Iar zilele astea aud ca gaina vie nu mai e asa de apreciata 🙂

    teiucul

    Ianuarie 20, 2009 at 18:13

  7. Da finule, dar eu ma gandeam la tanti-aia doctorita, care daca nu se ducea sa-ti aduca apa, ar fi avut parte de cea mai mare supriza din viata ei. :))))

    Anestisia

    Ianuarie 20, 2009 at 18:32

  8. Intrebarea n-ar trebui sa fie „vreau ?” ?

    KingSnake

    Ianuarie 20, 2009 at 20:33

  9. daca vrei poti-adidasi torsion :))

    aA

    Ianuarie 20, 2009 at 20:44

  10. am si eu o intrebare! ce naiba ai facut in noiembrie? ca lipseste din lista?? 🙂 sa nu zici ca nu mai stii….:)

    spyyder

    Ianuarie 26, 2009 at 18:02

  11. In noiembie? Care noiembrie? Cine e noiembrie? 😀 Lecitina, unde e lecitina? 😀

    teiucul

    Ianuarie 26, 2009 at 18:28


Lasă un răspuns

