Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Eprubeta

with 4 comments

Crescusem deja. Ma barbieream, imi luam singur haine, aveam prietene, umblam creanga, eram pe picioarele mele de ceva vreme. Dar nu si pentru mama. O fiinta usor ipohondra…

Timp pe 6 luni, m-a tocat in fiecare dimineata: mama, ai cearcane. Ce e mama cu cearcanele alea? Tu ai ceva la rinichi, stiu eu… Hehe, ea nici macar nu-si imagina ca doar 3h de somn / noapte ar putea fi cauza… Cluburile, spriturile, chefurile…. Nu! Cauza trebuia sa fie musai medicala.

Intr-o dimineata am clacat, am deschis gura si am zis: gata! Maine merg la analize. Sa fi vazut atunci eliberare, m-a luat in brate, m-a pupat… Acu, daca am zis, trebuia sa si fac dar nu prea stiam de unde sa incep. Am sunat ca nebunu, am dat de un prieten care m-a salvat. Sor’sa era doctorita la Municipal! Zice: tu trebuie sa faci niste analiza de urina, mergi la farmacie, iei 2 eprubete, faci ce ai de facut, abia apoi pleci spre spital. Mergi direct la sor’mea, vorbesc eu cu ea sa te astepte. La etajul 2 trebuie sa ajungi…

Copil cuminte, am mers la farmacie, am cumparat, am asteptat, am facut iar de acum trebuia sa plec. Dar cum naiba sa fac? Sa pun eprubetele doar in punguta, nu se facea! Am gasit o cutiuta, am impachetat cum m-am priceput mai bine si am plecat. Ajung la spital, ma cocot la 2, ajung la cabinet si intru.

– Buna ziua! Stiti, eu sunt….
– Stiu, stiu, ia loc!
– Multumesc dar nu stau, ma grabesc sa ajung la ….. Si intind blestemata de punguta…
– Vai!!! Dar nu trebuia, va multumesc mult! Ia punguta cu 2 eprubete, nu cu 2 bani asa cum probabil crezuse, si o vara in sertar……

M-am prabusit in scaun, inlemnisem! Femeia s-a speriat, probabil ca ma albisem de rusine. M-a intrebat daca vreau sa beau putina apa… Salvat zic: daaa! A iesit, am deschis sertarul, mi-am recuperat punguta si am fugit.

Cateva concluzii: prietenul uitase sa sune, deci nu ma astepta nimeni. Ani la rand nu am avut curaj nici macar sa trec prin fata spitalului. Mama stie ca sunt bine!

Written by Teiucul

Octombrie 13, 2008 la 12:17

Publicat în Insemnari Ironice

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cu ocazia asta, nici doctorita n-a mai bagat „cadoruile” in sertar, de teama sa nu-i fie luate’napoi. :))))

    Anestisia

    Ianuarie 19, 2009 at 20:34

  2. cadourile* 😛

    Anestisia

    Ianuarie 19, 2009 at 20:35

  3. Oare daca nu luai punguta…crezi ca ar fi fost posibil ca madam doctorela sa se fi „vindecat” (pe viata) de luat spagute? :)))

    Lia

    Ianuarie 20, 2009 at 17:08

  4. Eheeee, ar fi fost o treaba sa fi facut o actiune colectiva :)))

    teiucul

    Ianuarie 20, 2009 at 18:24


Lasă un răspuns

