Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Pagina vs Butonul

with 3 comments

Ce alegi? Sa rasfoiesti paginile unei carti sau sa apesi butoanele telecomenzii TV?

Imi spun zi de zi: din seara asta, ignor telecomanda! Voi incepe sa citesc! Si o fac, macar o data pe luna. Dar cum? Spre linistea mea sufleteasca, ajung acasa, caut o carte, o gasesc, o deschid si o las asa, deschisa, pe noptiera. Intalnirea mea cu ea se petrece numai seara…. Iar atunci, nici macar nu o mangai, o zaresc doar. Si sunt linistit, e acolo, nu mi-a luat-o nimeni! Dar atat!

In schimb, blestemata de telecomanda e ca un drog: deschid putin TV-ul, numai putin, cat sa fumez o tigara! Si uite asa trec ore intregi, aiurea. Mi se face somn si merg sa dorm, atunci, abia atunci imi amintesc de promisiune insa e prea tarziu, maine am o zi grea! Maine seara sunt in Diverta, nu in Librarie – ca nu mai exista – ci in Diverta, caci acolo se da ora exacta pentru noi, cei carora ne place sa citim :)))

Intru si ma indrept glont catre standurile de carte – ce dumnezeu, doar de asta am venit, nu? Si ma uit, si rasfoiesc, si ma mir, si caut pretul, si ma mir iar, si sunt consternat, si ma uit la ce editura a aparut nu stiu ce autor, nu imi place, nu o stiu, nu o iau……. In drum spre casa de marcat, constiinta imi impinge mana spre o carte ca doar nu am trecut degeaba pe acolo! Si iau una la intamplare – beletristica pura: Cum sa iti formezi echipa! :)))

Plec dar nu pana nu intru si la vecinii lor, la ALTEX….. Iar de acolo plec cu o plasma aleasa in maxim 5 minute! Ajung acasa: las cartea la cuier ca nu am timp de ea, trebuie sa deschid cutia, sa montez noua achizitie.

Acum caut febril telecomanda, vreau sa fac setarile…. Uite ca am gasit-o: era la cuier, pe carte!

Written by Teiucul

Octombrie 6, 2008 la 10:17

Publicat în Insemnari Ironice

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. de cate ori am zis si eu asta…si nu prea mi-a iesit…

    monoloage

    Octombrie 6, 2008 at 18:12

  2. e greu! ne cam furam caciula 😦

    danb

    Octombrie 8, 2008 at 13:01

  3. Subscriu telecomenzii..

    Lia

    Ianuarie 20, 2009 at 17:20


Lasă un răspuns

