Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Zbucium…..

with 2 comments

Chinezii spun ca jumatate din viata, ne-o petrecem dormind. Din ce ne ramane, jumatate o petrecem asteptand… Din ce a ramas, jumatate este pentru satisfacerea nevoilor fiziologice…. Si povestea se incheie spunand ca, daca avem un minut de liniste in viata, stim ce e fericirea….

Liniste…. o visez doar ! Adorm cu o carte pe piept insa cu ochii spre televizor! Asa ma mint ca a mai trecut o seara in care am mai castigat cateva file, in loc sa ma uit la TV… Ma trezesc! Nu stiu de ce! Aud zgomotele strazii, ma uit la ceas: nu e liniste la ora 4!!! Adorm, ma trezesc! O alarma urla sub fereastra si deja e ziua…. Sunt luni intregi de cand orasul nu mi-a mai dat voie sa aud un ciripit de pasare….

Incep sa alerg… spre baie, spre sifonier, spre masina, spre oras, spre birou, spre laptop… Mi-am amintit: in timp ce ma imbracam, am observat acvariul din sufragerie…E al nostru, oare ? Cand l-am luat? Gata, nu mai am timp de asa ceva, imi suna telefonul…Virez brusc la stanga… Alerg iar: sedinta a fost devansata, nu mai am timp sa ajung acum la birou. Sunt agitat, cele 2 ore pentru meetingul de forecast au trecut, participantii se umanizeaza, discutia e despre ce au facut in week end…. Nu, nu am timp! Trebuie sa ajung urgent la birou, azi e deadline-ul pentru prezentarea pentru Rusia…

Ma suna iar cineva, cine o fi? Raspund fara sa ma uit pe display si aud o voce familiara… Ciudat ! S-o fi intamplat ceva? De ce ma suna cinva atat de devreme? Ma uit la ceas, e ora 23…… Ai vazut cat de frumos ninge?

Ridic ochii din ecranul monitorului… Vad lumina alba a neoanelor, la 15 metri de birou zaresc ferestrele etajului insa transperantele sunt lasate. Arunc o intrebare catre cei 5 colegi care lucreaza de zor: ati vazut ca ninge? Imi arunca vreo doua vorbe printre dinti si se intorc la prezentari…. Ma ridic si ma indrept spre balcon….. Sunt cu telefonul la ureche dar vocea calda a disparut de ceva vreme…. Vad ca totul e alb, simt frigul rece al iernii, mangaierea copacilor, miros zapada… E liniste!!!!!

Dar (eu) cine sunt?

Written by Teiucul

Septembrie 28, 2008 la 17:05

Publicat în Insemnari Ironice

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cica 2 IT-sti.
    – ba, uite ce frumos ninge!
    – unde ma?
    – pai da ma si tu click…

    nenea

    Ianuarie 26, 2009 at 13:10

  2. Heheheeeee. Fix asa ajunsesem 🙂

    teiucul

    Ianuarie 26, 2009 at 15:56


Lasă un răspuns

